AKING AVLYST
Postet av Garmo IL - idrettsskole den 9. Des 2015
Det blir ikkje aking i kveld!
Det blir heller ikkje aktivitet i gymsalen i kveld, sidan det er eit stillas der i forbindelse med vedlikehold.
Idrettsskule/Allidrett 2015-2016 - Ikkje idrettsskule/allidrett når det er skirenn
Postet av Garmo IL - idrettsskole den 30. Sep 2015
Idrettsskule/Allidrett 2015-2016
Det startar opp att med Idrettsskule/Allidrett i veke 41, dette blir onsdagar som tidlegare.
Dette blir eit tilbod for dei som er fødd frå 2003 fram til og med 2010
Gruppe 1 er for årskulla 2007-2010 kl. 17.30-18.30
Gruppe 2 er for årskulla 2003-2006 kl. 18.30-19.30
Veke | Ansvar | Aktivitet |
41, 42 og 43 | Andris Pentjusa, Jon Are Fjeld og Helge Marstein | Orientering Frammøte på Idrettsplassen Ta på refleksvest og huggulykt Likt for begge gruppene 17.30-18.30 |
44 og 45 | Ingrid Sætrom og Ingunn Lyngved | Aktivitet i gymsalen |
46 og 47 | Anne Karin Lyngved og Kjell Brenden | Aktivitet i gymsalen |
48 og 49 | Heidi Randen og Rolv Ivar Bergdølmo | Aktivitet i gymsalen |
50 | Grethe Fjeld, Magnhild Bjørgen og Ann-Kristin Vangberg | Aking i kleppdalen om vær og føre tillet det, om ikkje blir det turn i gymsalen. |
2 og 3 i 2016 | Grethe og Magnhild / Skigruppa | Turn i gymsalen/ skirenn |
4 -8 | Skigruppa | Skirenn |
9 | VINTERFERIE | |
10 og 11 | Anette Bergheim og Ann-Kristin Vangberg/ Skigruppa | Sirkeltrening i gymsalen / skirenn |
12 | PÅSKEFERIE | |
1 Kommentar
Idrettsskule / Allidrett
Postet av Garmo IL - idrettsskole den 15. Sep 2015
Vi startar opp att med Idrettsskule/ Allidrett onsdag 07.10.2015. (veke 41)
Dette blir for årskulla 2003-2010
Det blir ulike aktivitetar ute eller i gymsalen.
Satsar på å ha dei 3 første onsdagane med uteaktivitet om været tillet det.
Følg med på heimesida for meir informasjon når det nærmar seg.
Dette blir for årskulla 2003-2010
Det blir ulike aktivitetar ute eller i gymsalen.
Satsar på å ha dei 3 første onsdagane med uteaktivitet om været tillet det.
Følg med på heimesida for meir informasjon når det nærmar seg.