Dugnad laurdag 14. november

Postet av Garmo IL den 8. Nov 2015

Etter initiativ frå Reidar Marstein, har Garmo Idrettslag har teke på seg og rydde den gamle vegen som går frå Bjørgen, over Kleive og vidare til Lauvmo. (Storrviksroe) Dette er ein veig som har ei rik kulturhistorie, da det blant anna er innhogge eit kors og ein sirkel i eit berg som skal være gjort av St.Olav.

Ved vegen er også bygdagrensa mellom Lom og Vågå innhogd i eit berg. Garmo skule har tidligare laga skilt med Hamsun sitat og sett opp langsmed denne vegen.

Vi skal søkje Norsk Kulturarv om midler for att vi ryddar/ merker og vedlikeheld denne vegen. For å få midler tildelt som eit idrettslag, set dei viare krav om att vi engasjerer barn og unge i arbeidet. Vi kaller derfor inn til dugnad laurdag 14. november kl. 11.00.

Vi er allereie nokre få vaksne som skal stille med ryddesag. Men vi håpar å få med nokre til, om nokon har ryddesag tilgjengeleg. Viare ynskjer vi att det kjem fleire, da gjerne barn og unge, som kan hjelpe til med å rydde vekk det vi sager ned, vekk fra stigen.

Når det vårast, kjem vi til å merke denne vegen med informasjonstavler og skilt. Kanskje gjere eit forsøk på å restaurere dei gamle skilta med Hamsun sitata som Garmo Skule i si tid laga og sette opp.

Håper mange kan koma å gjere ein innsats for idrettslaget!

Etter dugnaden spanderer idrettslaget kaffe/saft og biteti på Skogheim Kafe.

Vel møtt!

Vanskeleg å sjå, men her er bygdagrensa mellom Lom og Vågå VA GE + LOM