Den planlagte dugnaden er utsett

Postet av Garmo IL den 12. nov 2015

Det vart litt for fåe som meldte seg til å få gjennomført ein skikkeleg dugnad laurdag, og dugnaden blir derfor utsett til seinare. Mest truleg til våren. Håpar at mange kan bli med da!


Logg inn for å skrive en kommentar.