Ny leiar i Garmo IL

Postet av Garmo IL den 15. Mar 2016

På årsmøtet i går kveld var Ann Kristin Vangberg vald som ny leiar i Garmo Idrettslag etter Anette Bergheim som ikkje ynskte attval. Anette tek plass som styremedlem etter Arne Bjørgen som også takka nei til attval. Styret i idrettslaget består nå av Ann Kristin Vangberg (leiar), Inger Helene Solbakken (nestleiar), Rolv Ivar Bergdølmo, Jan Erik Byre og Anette Bergheim.

Synnøve Bjørgen gjekk av som leiar i skigruppa etter mange år. Der blir ny leiar bestemt seinare.

Idrettslaget rettar ein stor takk til Anette for den gode jobben ho har gjort som leiar, og til Arne for god innsats i styret. Samstundes må vi takke Synnøve for den gode jobben i skigruppa, og vi ynskjer Ann Kristin lykke til som leiar i laget i jubileumsåret!