Bli med til klatreparken!
Postet av Garmo IL den 10. sep 2019
Bli med Garmo IL høgt opp i trea i Brimiskogen Klatrepark laurdag 28.september kl 1200. Klatreparken har 5 ulike løyper med ulik vanskegrad, og alle vil nok finne ei løype som som passar for seg! Her blir du utfordra på balanse, koordinasjon og styrke, men på ein veldig leikande og artig måte.
Vi håpar at mange vil nytte høvet til å bli med på eit fellesarrangement med idrettslaget. Arrangementet er gratis for medlemmar i Garmo IL. (Kr 225/kr 250) om du ikkje er medlem.
Vi må ha minst 15 påmeldte.
Påmelding til Ann-Kristin på post@garmo-il.com eller telefon 97530101 seinast 25. september

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026