Løp for meg
Postet av Garmo IL den 22. aug 2023
Vi ynskjer velkomne til "Løp for meg" til inntekt for Barnekreftforeninga sundag 3. september kl 1200.

Ein kan løpe, jogge, gå eller trille barnevogn. Startkontigent kr 150.
Elektronisk påmelding her, men det er au mogleg å melde seg på ved start. Møt da opp i god tid!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026