Løp for meg!
Postet av Garmo IL den 11. aug 2024
For andre år deltek Garmo Idrettslag som arrangørar av "Løp for meg" der inntektene går til Barnekreftforeningen.
Dette foregår den 1. september kl 1200, start og mål er ved Garmo Barnehage. Ein kan springe, jogge, gå eller trille barnevogn. Startkontigenten er kr 100, familiekontigent kr 250.
Du finn meir informasjon på www.spleis.no/løpformeggarmo
Det er elektronisk påmelding på nettsida, men det er au mogleg å melde seg på ved start. Møt da opp i god tid. I fjor klarte Garmo IL å samle inn over 20.000 til Barnekreftforeningen, og vi håpar på å oppnå minst det same i år!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026