Nok eit flott Løp for meg - arrangement!
Postet av Garmo IL den 1. sep 2024
Med ein fantastisk start på september vart det nok eit triveleg "Løp for oss" arrangement til inntekt og støtte for Barnekreftforeningen og NRK-Tv aksjonen 2024. Det var 48 som deltok på løpet i dag, og pr sundagskveld er det innsamla over 11000 kroner.
Spleisen er ope ut september, så vi håpar mange går inn for å støtte saka - sjølv om du ikkje hadde var med på løpet i dag.
Her er link til spleisen: Løp for meg - Garmo 2024 | Spleis fra SpareBank 1
Nokre bilete frå ein jælma triveleg dag;
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026