Trekning Juletrimlotteri
Postet av Garmo IL den 15. jan 2025
Vi har trekt juletrimlotteriet. Det var 321 lodd som var med denne gongen.
Vinnarane av kvart sitt gavekort på 500 vart Imre Fjeld og Ann Kristin Vangberg.
Grethe Fjeld vann ei termoflaske, Jan Erik Byre, Inger Helene Solbakken, Frank Vangberg og Live Myrhaug vann kvar si huve og Simen Bjørgen og Sigrid Steinehaugen vann kvar sin buff/hals. (Alt gjeve av SpareBank 1 Lom og Skjåk)

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026