Stepoppstart
Postet av Garmo IL den 5. jan 2015
Step'en startar oppatt på nyåret tysdag 6. januar kl 1900. Tysdagskveldane vil det nå bli intervall-step som tek om lag 50 min.
Fredagane kl 1700 vil det bli eit tidlegare brukt step-program - og fredagskveldane er det påmelding (facebook) med minimum 5 deltakarar for at det skal bli noko av.
Fredagane kl 1700 vil det bli eit tidlegare brukt step-program - og fredagskveldane er det påmelding (facebook) med minimum 5 deltakarar for at det skal bli noko av.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026