Skisportens dag
Postet av Garmo IL den 8. mar 2015
Ein absolutt knallfin dag for store og små!
Det var 27 startande på skirenn, og etterpå var det servering av pysje, saft og kaffe.
Det kunne meldast om sikkeleg påskestemning i akebakken etter rennet med steikjande sol og kram sjogg. Takk for ein fin dag alle frammøtte!



Det var 27 startande på skirenn, og etterpå var det servering av pysje, saft og kaffe.
Det kunne meldast om sikkeleg påskestemning i akebakken etter rennet med steikjande sol og kram sjogg. Takk for ein fin dag alle frammøtte!



Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026