Turorientering: Markering av 10 års jubileum
Postet av Garmo IL den 14. aug 2015

Det er på tiande året vi held på med turorientering i Garmo Idrettslag, og dette ynskjer vi å markere med ei sosial samling ved Steinbua på Koppflye.
Sundag 23. august går vi i gruppa og varmer opp grillen så den er varm frå kl. 13.00. Dykk som vil være med denne dagen starter når Dykk sjølve vil. Vi deler ut eit lodd til kvar enkelt som møter opp, og ei spanande trekning med ein enda meir spanande gevinst vil bli heldt før vi tek turen ned att.
Kvar enkelt tek med grillmat og drikke sjølv. Hugs ta med varme klede i sekken, det kan fort bli kaldt i fjellet!
Det har vore stor pågang på kart i år, og dette syner at interessa er stor når det gjeld turorientering. Håper vi ser mange av Dykk denne dagen!
Velkomne til fjells!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026