Fotballturnering tysdag 15. september
Postet av Garmo IL den 21. aug 2015

Tysdag 15. september kl. 18.00 skal Garmo sine håpefulle fotballsparkere helde kampar på heimebane på idrettsplassen. Vi håper att mange tek turen for å sjå på denne eftan!
Det vil bli sal av saft, kaffe og biteti fra den nyinnkjøpte bue til idrettslaget.
Vel møtt til alle!!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026