Vellykka fotballturnering!
Postet av Garmo IL den 25. aug 2015

Sjølv om det var tidvis styrtregn og småsurt, så hindra ikkje det publikum i å koma å sjå på fotballkampane på idrettsplassen tysdags eftan!
Det finnes ikkje dårleg vær, så lenge underhaldninga og trakteringa er god.
Spelarane spelte godt, det var spanande frå start til slutt!
Ei elevbedrift stod for flott servering, og vi fekk testa den nye, fine, vesle bue vår.
Neste, og avsluttande turnering på heimebane vil foregå tysdag 15. september kl. 18.00.
Velkomne attende !


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026