Oslo Maraton
Postet av Garmo IL den 20. sep 2015
Vi hadde fleire deltakarar på Oslo Maraton i helga, og alle fullførte med gode tider.
Jan Erik Byre sprang heilmaraton for fyrste gong, og kom i mål på den sterke tida 3.28.59. Dette er truleg den fyrste heilmaraton fullført av ein løpar som representerar Garmo IL.
Sterke tider hadde også Kari Mette Gjeisar og Ann Kristin Vangberg på halvmaraton. Kari Mette fekk tida 2.02.32 og Ann Kristin 2.14.17.
Mona Aabakken og Britt Thommassen deltok på 10 for Grete (10 km), gode tider også av dei med sluttider på litt over ein time.
Gratulerer til alle 5 med strålande innsats!

Jan Erik Byre sprang heilmaraton for fyrste gong, og kom i mål på den sterke tida 3.28.59. Dette er truleg den fyrste heilmaraton fullført av ein løpar som representerar Garmo IL.
Sterke tider hadde også Kari Mette Gjeisar og Ann Kristin Vangberg på halvmaraton. Kari Mette fekk tida 2.02.32 og Ann Kristin 2.14.17.
Mona Aabakken og Britt Thommassen deltok på 10 for Grete (10 km), gode tider også av dei med sluttider på litt over ein time.
Gratulerer til alle 5 med strålande innsats!

Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026