Full gymsal på Step!!
Postet av Garmo IL den 16. okt 2015
Da er step'en godt i gang att etter sommerferien!
Aldri før har vel oppmøtet vore så bra, og vi er glade for at så mange nyttar seg av tilbodet!
Frå og med denne veka startar vi også med step fredagar kl 17.00.
Tysdagar kjører vi samanhengande program, med nokre intervaller innimellom.
Fredagar har vi ei litt stuttare økt men da med intervallstep.
Begge kveldane avsluttar vi med eit styrkeprogram.
Vi håper på like bra oppmøte utover hausten og ynskjer både nye og gamle "stepparar" vel møtt!!


Aldri før har vel oppmøtet vore så bra, og vi er glade for at så mange nyttar seg av tilbodet!
Frå og med denne veka startar vi også med step fredagar kl 17.00.
Tysdagar kjører vi samanhengande program, med nokre intervaller innimellom.
Fredagar har vi ei litt stuttare økt men da med intervallstep.
Begge kveldane avsluttar vi med eit styrkeprogram.
Vi håper på like bra oppmøte utover hausten og ynskjer både nye og gamle "stepparar" vel møtt!!


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026