Sesongavslutning for fotballen
Postet av Garmo IL den 16. nov 2015
G/J 9 var sundag kveld samla til avslutning på sesongen. Ei triveleg stund i Kvila med pizza og premieutdeling etter ein flott sesong. Litt vemodig var det likevel. Neste år stiller ikkje Garmo lag, men vi håpar dei fleste fortsett i Lom. Rolv Ivar Bergdølmo vart hedra for flott og engasjert innsats for laget!


Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026
Klare for Holmenkollstafetten
04.05.2026