Premieutdeling etter sesongens skirenn søndag 26. april kl 12.00
Postet av Garmo IL den 22. apr 2015
Værmeldinga fortel att det vil bli bort i mot vindstilt og sol fyrstkomande søndag.
Vi tenkjer da att dette er ein fin dag å ta premieutdeling etter sesongens skirenn på.
Dette vil foregå på idrettsplassen, eventuelt ved klubbhuset.
Vi tek også sikte på å endeleg få døypt den nye, flotte gapahuken vår!
Det vil bli grilling av pysje på bålpanna, og servering av brus og kaffe.
Håper att mange tek turen til ei triveleg og sosial stund på idrettsplassen!
Vel møtt!
Vi tenkjer da att dette er ein fin dag å ta premieutdeling etter sesongens skirenn på.
Dette vil foregå på idrettsplassen, eventuelt ved klubbhuset.
Vi tek også sikte på å endeleg få døypt den nye, flotte gapahuken vår!
Det vil bli grilling av pysje på bålpanna, og servering av brus og kaffe.
Håper att mange tek turen til ei triveleg og sosial stund på idrettsplassen!
Vel møtt!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026