Premieutdeling og åpning av GILBuè
Postet av Garmo IL den 26. apr 2015

Dagen byrja med at gapahuken som stod klar tidleg i fjor haust, endeleg fekk ei offisiell åpning. Det vart retta ein stor takk til Rolv Ivar Bergdølmo som intiativtakar, prosjektleiar og snikker. Styret i Garmo Idrettslag fell for det innkomne forslaget "GILBuè", og dette er nå det nye namnet på bygget. Vil nevne att Gilbuè nå kan brukast for den som vil. Det kan også bålpanna som vil stå der. Skilt vil koma opp etterkvart!
Etter åpninga var det tid for premieutdeling for alle som har delteke på skirenn denne sesongen.
Det har vore mange deltakarar på skirenn i vinter, og dette er artigt både for dei som arrangerer, dei vaksne, og ikkje minst uttøvarane sjølv. Det har vore 10 skirenn, derav 4 ljosløyperenn her i bygda. Resten av renna, derav 1 klubbmesterskap vart arrangert på Mån.
Kjempeflinke deltakarar !!
Etter premieutdelinga var det gilling av pysje, og servering av kaffe, brus og sjokolade.
Været var absolutt på vår side i dag, og det vart ei triveleg sesongavslutning.
Takk til alle frammøtte!
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Garmo IL
5 frå Garmo IL med på Birkebeinerløpet 2026
13.06.2026
Klart for turorientering
02.06.2026
Yngve med andreplass på Åndalsnes
24.05.2026
Andrine vann Bergensløpet
24.05.2026
Sterk 5000 meter av Yngve
15.05.2026
God tid på Holmenkollstafetten
09.05.2026